tisdag 24 april 2012

Ja denna morgon börjar som alla andra mornar.... nästan
Malte säger varje morgon samtidigt som han slår upp ögonen -macka nos (juice).... macka nos... ja ca 5-10 ggr dock fick han inte upp ögonen idag pga ögoninflamation, stackarn :(
Efter blöj byten får Malte frukost och jag sitter och kollar fb på mobilen... när han e klar fixar jag frukost till mig och Plura och då passar Malte på att bajsa och jag måste byta innan jag börjar äta, fy för bajs innan frukost men oxå fy för bajslukt medans jag äter... sen sitter jag och slappar och efter en stund kokar jag kaffe och då passar Plura på att bajsa. Ja så ser en vanlig morgon ut hos oss BAJS bajs bajs ;)

Tydligen var elektrikern i huset igår, trodde det bara var vi som hade nycklar men tydligen inte det lyste i utebelysningen när sambon var där igår, myyyys.
Så då kanske målarna oxå har nyckel så vi lämnade nr på tapetlappen och skrev att de måste ringa oss så de inte sätter upp tapeterna vi valt hahahaha det skulle va nått det, nej fyyy. Vi har köpt nya tapeter till nästa alla rum :) blev lite stressigt när vi valde.

Det där med sockerfritt sprack fort, jag drack en smirnoff ice igår utan att tänka på att det är socker i :/ jag som tyckt jag var så duktig.... jag lådsas att jag inte drack den och kör vidare.

Kaffet kokar och det lucktar bajs, dags att byta igen, Baj bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar