torsdag 19 april 2012

Voodoo knivställ

Alltså jag har varit nära på att klicka på köp knappen ca 15ggr nu på detta underbara knivställ voodoo från coolstuff som jag bara måste ha!!! får önska mig det när jag fyller 30 för jag har inte råd just nu... eller rättare sagt det finns viktigare saker att köpa nu (även om jag verkligen skulle behöva ny knivar jag har 10år gamla ÖB knivar som alla har tappat spetsen)
 Sen har jag fått dille på fåglar, kanske för att övervinna min fobi?! Hade dille på fjärilar förut och det har jag oxå fobi för *ryser*
Men titta på dessa, de kommer göra sig så fina i mitt kök.
Och kanske dessa får bo i hallen

 Och dessa underbara salt och pepparkar från bluebox *kär*
Fågelmanin började nog med denna underbara gardin från jotex som jag ska ha i köket :) Jag älskar färg, speciellt i köket.
 I hallen kommer vi ha en helt galen tapet med massa hus i svart och vitt, då kommer dessa plåthus  göra sig perfekt.
Ska bara vinna massa pengar först.... undrar när det är min tur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar