måndag 23 april 2012

Vi ska hyra ut huset vi bor i nu och det känns toppen med hyresgästerna, vi har barn på samma dagis oxå. Dom längtar hit och vi längtar härifrån :o
Jag hoppas dom kommer att trivas :)
Det enda jag kommer sakna är dessa söta som kommer och snackar ibland.
Och hela baksidan av tomten kommer jag sakna... lugnet och närheten till skogen.
Visst vi bor egentligen jätte bra här och huset e det inget fel på, men läget.... jag vill ha närmare till vänner, skola, buss och affär och roligare att ta promenader när man kan se lite folk :)
Men en stor anledning till att jag vill flytta är oxå att jag vill att vi ska titta och köpa boendet ihop, huset vi har nu är sambons hur mycket jag än får fixa i huset kommer det alltid vara hans och då vill ju inte jag kära ner mig för mycket och köpa grejer till hans hus, tänk om jag blir utkastad... då kanske jag står där med min inredning utan hus... men jag kommer aldrig att bli det men om iaf (gu förbanne om jag skulle det!!) jaja ni fattar nog att jag vill flytta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar