torsdag 19 april 2012

Plast under huset

Nu har vi lagt plast under huset för att förhindra att fukt stiger upp från marken. Det gick förvånadsvärt bra, jag som trodde jag mest skulle vara ivägen och att sambon skulle bli irreterad (vilket han ifs sällan blir men jag hade arga snickarn i bakhuvvet)
Krypa runt på singel( om det nu heter så... sten) det var inte så skönt för knän och handflator, är väldigt glad för mina arbetsbyxor synd bara att knäskydden inte sitter på knäna.
1 timme tog det ungerfär. jag som hade räknat med hela dagen.



Stort tack till Jossan som passade alla barnen :) du är bäst!!

Nu var det en vecka sedan snickarna blev klara och vi väntar på målare och elekriker.... vet inte vem som kommer först men ingen har varit i huset sen förra torsdagen :( börjar fundera på om vi missat nått, ska vi ringa? näe tror inte det... eller? hmm får ringa på mån om ingen dykt upp då. Om 2v idag så ska allt vara klart då är det slutbesiktning :O wiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar