tisdag 22 maj 2012

Det går inte fort att komma i ordning här hemma kan jag lova, bott här över 1 vecka nu och jag överdriver inte om jag säger vi har minst 20 kartonger... kanske 30 kvart att packa upp. Men eftersom vi inte behövt dom än borde jag kanske kasta dom, men nej jag är ingen kastare.... tyvärr.
Jag har jobbat hela helgen och känner mig fortfarande helt slut (ifs jobbade jag 05-08 idag oxå och gjorde prinsesstårtor för det är Estelles dop idag.... ja alltså inte till henne då :) det hade ju vart kul men det var bara till ICAkunder som vill fira på hemmaplan) Har åkt på en förkylning :( t.om ögonen rinner, kanske e pollen? jag har aldrig vart kännslig förut men av åldern kanske man kan bli det vad vet jag. Dealade bort städningen oxå till våra hyres gäster såååå skönt, var inte det minst motiverad till att städa där. TACK Johanna!!
OCH våra hyresgäster ska gifta sig i sommar och ha festen på tomten :) ska bli skit kul och lite udda känsla :) är så glad för deras skull.... och lite (mycket) avis.

Städade grabbarnas rum idag, inte klart på långavägar men så här får det vara till vi kommit mer iordning.

Plura fick en läragåstol av grannen som var väldans populär... vi hade en i andra huset med men inte lika kul och tankan var att inte ha någon i nya huset men så fick det bli iaf :) och btw, grannen har sååå rara barn, jag fick en kasse med blommor dom plockat till mig kan man ha bättre grannar? :)
Nu har vi badkar, så jäkla skönt! Jag badade för efter jobbet i söndags och skönk ner under vattenytan och vipps så hördes inte barnens gnäll *underbart*
även Malte älskar "båten" som han kallar det hahaha sötisen hade aldrig badat i badkar innan. 
Malte har sovit med oss hela veckan men inatt får han nog sova på sitt rum, nu när det är röjt där... men mysiga mornar har vi haft även om det varit lite trångt  <3
Och Tyra har hittat kompisar på gatan så hon trivs nu :)

Trivs såinibengen här i nya huset <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar